Střední kufr 65cm GTO 5.0 Frozen Black
Kód: 0300Související produkty
Detailní popis produktu
GTO je jedním z vlajkových modelů švédské značky Epic a úspěšně se prodáva po celé Evropě. Důvodem je kvalita a odolnost použitých materiálů. Skořepina GTO 5.0 je vyrobena ze speciálního materiálu ExoSphere. Materiál v kombinaci s unikátním povrchem činí kufr extra odolným proti nárazům a poškrábání.
Uvnitř kufru překvapí fixační popruhy, které jsou odlišné od ostatních kufrů a bezpěčně uchytí všechny vaše věci. Samozřejmostí je dělící přepážka s kapsami a příjemné polstrování.
Další přednosti modelu (video):
- teleskopické madlo které lze vysunout do mnohem větší výšky než u konkurenčních modelů
- expandér, tedy možnost zvětšení objemu u všech velikostí
- hlavní prostor uzamykatelný do integrovaného kódovacího TSA zámku
- elegantní stojánky na podélné straně kufru
- čtyři dvojitá Airspeed kolečka s rotací o 360°
Lze ho výhodně zakoupit i v sadě tří kusů s velkou slevou 1000 Kč !
Hodnocení Kufrlandu:
Doplňkové parametry
Kategorie: | Kufry |
---|---|
Záruka: | 2 roky |
Velikost: | M /střední/ |
Počet koleček: | 4 |
Barva: | černá |
Zamykání: | TSA kódovací zámek |
Expandér: | ano |
Rozměry (v cm): | 65x46x27 |
Hmotnost (v kg): | 3,6 |
Objem (v litrech): | 69/78/ |
Materiál: | EPIC ® ExoSphere™ |
Maximální doporučená nosnost (v kg): | 15 |
Video
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.
Epic je švédský výrobce zavazadel vyznačující se velkou progresivitou, inovací výroby, nových technologií, novými zlepšeními a v neposlední řadě šetrným přístupem k přírodě. Stojí za ní společnost Travel Innovation. U jejich modelů je vidět skutečná kreativita a umělecká vášeň, proto lze některá zavazadla s nadsázkou označit za umělecká díla. Z těchto důvodů jsou kufry a jiné výrobky značky Epic stále více vyhledávané zejména u mladých lidí, nebo těmi, kteří se rádi obklopují hezkými věcmi.