Střední kufr 69cm Skyhopper Champagne

Kód: 7488
Middle Class
Značka: CARRY ON
2 490 Kč / ks 2 058 Kč bez DPH
Vyprodáno
Možnosti doručení
Položka byla vyprodána…

VIP CLUB

✅  střední skořepinové zavazadlo

✅  speciální bezpečnostní štítek

✅  video produktu v detailních informacích

Detailní informace

Detailní popis produktu

Skyhopper je moderní zavazadlo, které splňuje veškeré nároky na cestování. Skořepina je z kvalitně zpracovaného polykarbonátu. S vytaženým vysunovacím madlem naroste výška na 105 cm a samozřejmě nechybí pevná madla. Uvnitř nalezneme zipem oddělený prostor, praktický organizér i fixační popruhy, vše doplněno příjemným polstrováním.

Hlavní přednosti tohoto modelu (viz.video):

- bezpečnostní šítek Okoban

- kvalitní masivní zip uzavíratelný do kódovacího TSA zámku

- čtyři pogumovaná dvoukolečka

- velmi elegantní a moderní design

Toto střední zavazadlo má krásnou barvu champagne. Je možné ho výhodně koupit v sadě s velkou slevou 1000 Kč!

Hodnocení Kufrlandu:

kufrland-ikony (4)kufrland-ikony (12)kufrland-ikony (6)kufrland-ikony (7)

Doplňkové parametry

Kategorie: Kufry
Záruka: 2 roky
Velikost: M /střední/
Počet koleček: 4
Barva: žlutá (zlatá), hnědá (béžová)
Zamykání: TSA kódovací zámek
Expandér: ne
Barva- upřesnění: champagne
Rozměry (v cm): 69x43x28
Hmotnost (v kg): 3,5
Objem (v litrech): 57
Materiál: polykarbonát
Položka byla vyprodána…

VIDEO

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

5
1x
4
0x
3
0x
2
0x
1
0x
5
A Avatar autora | 2.2.2021
Kufr se mi zalíbil na první pohled. Neměnila bych :)

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

kufrland-carry-on-logo

Nizozemská firma Carry On nabízí řešení pro všechny potřeby cestování. Sleduje nejnovější trendy v tomto odvětví a snaží se poskytovat nejlepší kvalitu za dostupné peníze. Již po tři generace je specialistou v oblasti cestovních zavazadel. Doma patří k nejprodávanějším značkám a postupně se prosazuje v Evropě.