Sada kufrů Skyhopper Champagne 2-set S+L

Kód: 0362
Akce Middle Class
Značka: CARRY ON
5 180 Kč –9 % 4 680 Kč / sada 3 868 Kč bez DPH
Skladem (2 sada)
Můžeme doručit do:
16.1.2025
Možnosti doručení

✅  sada dvou skořepinových zavazadel

✅  500 Kč sleva na sadu

✅  video produktu v detailních informacích

Detailní informace

Detailní popis produktu

Skyhopper je moderní zavazadlo, které splňuje veškeré nároky na cestování. Skořepina je z kvalitně zpracovaného polykarbonátu. S vytaženým vysunovacím madlem naroste výška na 105 cm a samozřejmě nechybí pevná madla. Uvnitř nalezneme zipem oddělený prostor, praktický organizér i fixační popruhy, vše doplněno příjemným polstrováním.

Hlavní přednosti tohoto modelu (viz.video):

- bezpečnostní šítek Okoban

- kvalitní masivní zip uzavíratelný do kódovacího TSA zámku

- čtyři pogumovaná dvoukolečka

- velmi elegantní a moderní design

Nabízená sada má krásnou barvu champagne a obsahuje velikosti S a L.

Hodnocení Kufrlandu:

kufrland-ikony (4)kufrland-ikony (12)kufrland-ikony (6)kufrland-ikony (11)

Doplňkové parametry

Kategorie: Kufry
Záruka: 2 roky
Velikost: sada
Počet koleček: 4
Barva: žlutá (zlatá), hnědá (béžová)
Zamykání: TSA kódovací zámek
Expandér: ne
Barva- upřesnění: champagne
Rozměry (v cm): S- 55x35x20 L- 79x49x30
Hmotnost (v kg): S- 2,5 L- 4,3
Objem (v litrech): S- 32 L- 85
Materiál: polykarbonát
Maximální doporučená nosnost (v kg): S-10 L-20

VIDEO

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat hodnocení. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola

kufrland-carry-on-logo

Nizozemská firma Carry On nabízí řešení pro všechny potřeby cestování. Sleduje nejnovější trendy v tomto odvětví a snaží se poskytovat nejlepší kvalitu za dostupné peníze. Již po tři generace je specialistou v oblasti cestovních zavazadel. Doma patří k nejprodávanějším značkám a postupně se prosazuje v Evropě.